dag 3 van LA naar Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van anne&linda - WaarBenJij.nu dag 3 van LA naar Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van anne&linda - WaarBenJij.nu

dag 3 van LA naar Pismo Beach

Door: anne en linda

Blijf op de hoogte en volg anne&linda

04 Mei 2015 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Dag 3.. vanmorgen hebben we de koffers gepakt en zijn we nog even terug gereden naar Hollywood voor the walk of fame. De auto geparkeerd in de garage en toen we naar buiten liepen kwamen we vanzelf op de walk of fame. Maar ja…. Weet je hoeveel sterren?? Wij waren op zoek nar Sandra Bullock, dus wij hebben eerst aan een man gevraagd die daar ook stond te fotograferen, of hij sandra bullock heeft gezien, maar hij zei van niet. Wij dus naar links lopen , maar nog niets gezien en ons gevoel gaf toch aan dat we de andere kant op moesten dus weer omgedraaid. Toen kwamen we dezelfde man weer tegen en hij riep naar ons: hey hey, here is Sandra Bullock!! Yes, en wat bleek, we waren er op de heenweg gewoon over heen gelopen , Oeps, maar het was nog erg vroeg dus we moeten ook wel de kans krijgen om goed wakker te worden natuurlijk. Gelukkig was die man oplettend voor ons :p. Na een stukje over de walk of fame gelopen zijn we weer terug gegaan. Ik ben me nog wel te pletter geschrokken van spider man. Ze staan daar allemaal verkleed als figuren uit de film, maar ik loop dromend (as usual) langs al die sterren op de grond, staat er rechts van mij een spider man en ik kijk er ook nog een beetje dwaas naar en loop weer verder en ineens maakt hij schijnbewegingen naar me als spider man, godnondeju… ik sprong gelijk wat stappen naar links en mijn hart zat in mijn keel…. Dus we zijn terug gegaan naar de auto en door gereden naar Beverly Hills voor het bord. En ja hoor, na een tijdje kwamen we hem tegen. Geweldig… ik trapte gelijk op de rem , schoot de straat rechts in en parkeer mijn auto. En wat staat daar: dat je nergens mag parkeren. Maar ik vind dat als ik uit Nederland naar LA kom en dat bord op de foto wil best even mag stoppen. Dus zo gezegd zo gedaan…en daarna door beverly hills door gereden. Je kijkt je ogen uit wat een straten en huizen daar staan. De ene nog gekker dan de ander. Lanen met alleen maar palmbomen, witte huizen, hardlopende (te perfecte) ladies op straat en aan de overkant het schoolmeisje op haar fiets met haar oordopjes in, fietsend op de stoep langs die gave huizen met veranda’s en grote groene grasoppervlakten voor het huis als tuin.

Dit was het laatste wat we in LA wilden bezichtigen en wilde door rijden naar Malibu langs de pacific highway, alleen bleek het bij Malibu zo ontzettend druk dat we even bij de pier zijn gestopt (omdat we ook erg moesten plassen) en snel weer door zijn gereden. Malibu is zo groot, maar het was te druk met surfers en je betaald erg veel om te parkeren. Maar het was naar Pismo Beach (waar we heen moesten) nog erg lang rijden dus we hebben besloten om Santa Barbara over te slaan. Het rijden brak ons vandaag een beetje op. Het middag eten was ook een karwei om iets te vinden wat lekker was. Op het moment dat je wilt eten kom je niks tegen, bij ons het geval vandaag. Dus halverwege hebben we maar een afslag genomen en kwamen we een supermarkt tegen waar je een pizza punt kon halen. Hier waren we echt aan toe. Maar ook moe , dus we hebben de pizza punt even lekker buiten opgegeten op het stoeprandje , lekker inde zon. Ik dacht , heerlijk, eten, drinken en even benen strekken. En ja hoor… wat gebeurde er weer wat alleen mij overkomt natuurlijk…ik had een witte spijkerbroek aan en wil opstaan en ik blijf wat plakken met mijn broek aan de stoeprand. Kijk ik achterom en ben ik in een grote roze plak van bubble gum gaan zitten. Dus huppa… ik had een grote mooie roze plak op mijn kont gecreëerd. Dus hup… snel achter in de auto geklommen en maar omkleden. Later maar schoonmaken als ik in het hotel aan kom.

Vervolgens zijn we naar Pismo beach gereden en kwamen we aan in een prachtig hotel. Uitzicht op de pacific ocean, mooie rotswanden met palmbomen en een mooi strand. We hebben hier een stukje gelopen en zijn daarna nog naar de supermarkt geweest om wat eten te halen. Dit hebben we op het terras op van het hotel. We hebben ook de zonsondergang gezien wat ook erg mooi was. Maar ook deze dag waren weer bijzonder veel indrukken en morgen vervolgen we de Pacific coas highway verder richting Monterey.

  • 04 Mei 2015 - 08:26

    Gerda :

    Leuke verhalen om te lezen en wat super leuk dat je Sandra hebt gevonden (Ben ook grote fan van haar en haar films) :-) Vandaag word hier ook 18 graden wie weet krijgen we hier ook een beetje het zomer gevoel wat jullie hebben. Heel veel plezier jullie twee XX

  • 04 Mei 2015 - 11:01

    Cobi:

    Leuk om alles zo ook een beetje mee te maken met jullie. En Anne de kauwgom kan je van je broek halen door er met ijsblokjes overheen te wrijven ,dan kan je het erna met mesje af krabben . Xx ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

anne&linda

Roadtrip door USA west. van 1 mei tot 22 mei

Actief sinds 28 April 2015
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 10420

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 22 Mei 2015

Roadtrip USA

Landen bezocht: