dag 17 van page naar tropic/bryce - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van anne&linda - WaarBenJij.nu dag 17 van page naar tropic/bryce - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van anne&linda - WaarBenJij.nu

dag 17 van page naar tropic/bryce

Door: Anne en linda

Blijf op de hoogte en volg anne&linda

18 Mei 2015 | Verenigde Staten, Tropic

Dag 17 van Page naar Tropic/Bryce

Vanmorgen zijn we naar de Antelope canyon geweest, maar dan de lower. Gisteren waren we bij de upper geweest. De Lower Canyon was ook erg mooi. Hier moest je met trappen naar beneden en halverwege de canyon soms naar boven met trappen. De gangen waren hier nog smaller dan in de upper canyon. Maar ook hier waren de kleuren en vormen erg mooi en bijzonder.

Na de tour zijn we naar Lake Powell gereden. Het was best wel warm en hebben op een kleedje even aan de Lake Powell gelegen. Hier hebben we onze lunch gegeten en even relax aan het water gezeten en genoten van het mooie uitzicht.

Vervolgens zijn we door gereden naar Bryce. Hier zijn we naar een paar uitzichtpunten gaan kijken, maar we waren al best moe van deze dag in Page en het stuk rijden dat we het maar bij een paar uitzichtpunten gehouden hebben. Morgen gaan we verder Bryce in en gaan we wandelingen maken door Bryce.

We slapen vannacht in Tropic en hebben een houten hutje, wat er echt heel erg leuk en gezellig uitziet. Een eigen kleine veranda voor ons huisje waar je lekker in de zon kan zitten. Heerlijke cabin waar we ook 2 nachten verblijven.

• 18 Mei 2015 - 23:04

Cobi:

Weer prachtige foto's schat xxxx