dag 18 Bryce - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van anne&linda - WaarBenJij.nu dag 18 Bryce - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van anne&linda - WaarBenJij.nu

dag 18 Bryce

Door: Anne en linda

Blijf op de hoogte en volg anne&linda

19 Mei 2015 | Verenigde Staten, Tropic

Dag 18 Bryce
Vandaag zijn we naar Bryce geweest en hebben we de Navajo trail gelopen. Tijdens deze wandeling liepen de Navajo trail gelopen en aansluitend hebben we besloten om via de queens garden verder
te lopen. Dus we hebben 2 trails gecombineerd. De trails waren echt heel mooi en bijzonder.
Soms loop je tussen de bomen door die ongeveer 1500 jaar oud kunnen worden (bristlecone pines). Het laatste stuk omhoog was behoorlijk pittig en veel klimmen naar boven. Op het laatste ging het ook meer waaien dus we hebben op tijd de wandeling gemaakt. Het was weer erg mooi vandaag om dit stuk natuur te zien van Amerika. We moesten wel nog een stuk terug lopen naar de auto (sunset
point). Daarna zijn we even naar de supermarkt geweest en hebben we even relax een filmpje gekeken en hadden we dit nodig om bij te komen van deze trail.

• 19 Mei 2015 - 07:53

Gerda:

Super leuk om jullie elke dag te volgen en weer super mooie foto's meiden.
    Nou jullie zijn op de helft dus nog even lekker genieten XX

• 19 Mei 2015 - 21:04

Joan:

Hoe bevalt de cabin? Anders dan de hotels zeker, of zit er ook verzorging bij? Geniet! Veel plezier! X