dag 12: van furnace creek naar kingman (route66) - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van anne&linda - WaarBenJij.nu dag 12: van furnace creek naar kingman (route66) - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van anne&linda - WaarBenJij.nu

dag 12: van furnace creek naar kingman (route66)

Door: anne en linda

Blijf op de hoogte en volg anne&linda

13 Mei 2015 | Verenigde Staten, Kingman

Dag 12: van Furnace Creek naar Kingman
Vandaag zijn we Death Valley uitgereden richting Kingman. Vanuit the middle of nowhere kwam ineens Las Vegas tevoorschijn recht voor ons. Dit was al een mooi uitzicht om te zien. We zijn langs Vegas gereden richting Kingman, maar een uur van tevoren ging ons olielampje branden in de auto. We moesten in Kingman dus eerst een garage zoeken. Bij de garage dus nog even moeten wachten en uiteindelijk was de auto weer okay om verder te rijden.

We zijn toen ons motel gaan zoeken wat er erg leuk uitzag. In de stijl van route 66. Het dorp zelf ook is helemaal in het teken van route 66. Bij het inchecken vertelde de man van alles over route 66, wat er te beleven viel en ook dat Pamela Anderson hier op gepakt is op haar motor toen ze te hard reed. Hij had veel te vertellen en we mochten zelf een kamer uitzoeken. Iedere kamer stond in het teken van een bekende ster. Wij hebben Audrey Hepburn gekozen. We kregen van hem ook nog een broche van route 66 mee. Hele vriendelijke mensen en een erg leuk motel.

Nadat we onze koffers in de kamer gezet hebben zijn we een stukje over de route 66 gaan rijden. Eerst een stukje via Oatman, daar kwamen we het logo al vrij snel tegen op de weg. Daarna zijn we de kant van Hackberry opgereden, waar een oud benzine station staat in het teken van route 66 met oude wagens.
Vanavond hebben we op aanraden van de eigenaar van het motel gegeten bij Dr. D,Z wat echt een Amerikaanse diner is met jukebox en route 66 style. Morgen gaan we nog een stuk route 66 rijden, maar dit was het wel weer voor vandaag.

• 13 Mei 2015 - 07:52

Gerda:

Fijn te lezen dat het zo mooi is allemaal. En super leuk om wat foto's te zien van alles. Lekker genieten dames XX

• 13 Mei 2015 - 08:12

Lydia:

Goodmorning Ladies,

Goodmorning althans vanuit Nederland :-)

Geweldige foto's. Een kleine impressie van Route 66. Ik lees met volle aandacht jullie ervaringen en kijk uit naar jullie foto's.
    Heel veel plezier met het maken van nieuwe herinneringen.
    LIefs Lydia XX